Inlägg nr 9 - Min Tro.

Inlägg nr 9 - Min tro.


Åh, vilken jäkla kategori, eller vilket ämne rättare sagt!
Jag är inte troende i den formen att jag tror på gud, jag är inte kristen och är heller inte kristet uppväxt.
Jag har svårt att tro på någonting som egentligen bara är hörsägen och som står i en bok, där det samtisigt står väldigt sjuka, hemska saker. Så nej, en sådan troende är jag inte.
Sedan kan man ju tro på annnat, ett liv efter döden, något större än oss själv m.m
Men jag vet inte. Jag vet inte om jag tror på sånt heller.
Jag kan fundera kring det och vela åt olika håll, men jag vet verkligen inte..
Nej, jag lämnar detta ämne med mina 3 vanligaste ord.

"JAG VET INTE"

Kommentarer
Postat av: Charloth

Jag tror på människan.

Jag tror på kärleken mellan en förelder och sitt barn.

Jag tror på Kärleken och gemensamheten mellan mäniskan och djuren mellan hund och ägare.



Min största tro är att alla kan inte känna vad andra känner det är omöjligt men man kan försöka förstå och föröka känna vad andra känner och försöka stötta den som är nere.



Sen tror jag på kärleken!

Att den har sina motgångar och nergångar men kärleken finns alltir runt en den kan bestå av kärleken till sin partner,barn, hund, vänner, och så mycket mer. Det kan finnas vissa ting man har ett minne med som betyder kärlek för en.



Sådan är min tro :)



Puss på er!

2010-12-10 @ 14:34:17
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0