Inlägg nr 7 - Min bästa vän!

Inlägg nr 7 - Min bästa vän!

Detta inlägg blir mig ett nöje att skriva, för min bästa vän är bara så bra!
Rolig, snäll, ärlig, smart, intelligent, omtänksam, givande, generös.. Ja, listan kan göras lååååång!

Min bästa vän heter Sophia och henne har jag varit vän med sedan vi var 3 år gammal ungefär, då gick vi på dagis tillsammans. Vi var nog ganska lika varandra från första början, och hittade varandra snabbt.
Vi lekte lejonkungen hemma hos hennes föräldrar i hallen på övervåningen, och sedan när vi blev lite äldre så byttes våra lejonrollen ut emot att vara våra favoriter ur gruppen i Spice Girls.
Vi har delat så många otroligt speciella dagar ihop, och de flesta av mina bästa minnet de delar jag med Sophia.
Vi hat gjort så mycket dumheter ihop, vi har stuckit till Stockholm för att se Westlife utan lov, vi har vandrat på Stockholms gator i jakt på våra idoler och hängt utanför hotell i hopp om en glimt av våra älskade killar ur bandet vi då avgudade. Vi har gått i samma klass och samma skola mest hela tiden, vi har terroriserat lärare och gjort dem tokiga! Och som vi har skrattat!
Vi har haft så roligt, och haft så många stunder då vi gråtit av skratt!

Sedan såklart så har vi haft de svåra stunderna, då vi har ställt upp för varandra.
De stunder då man behöver en vän lite extra, då har min bästa vän Sophia funnits för mig.
Jag skulle kunna skriva hur länge som helst på detta ämne, det finns så mycket att säga och berätta men jag måste faktiskt gå och sova nu, så detta inlägg får rundas av med en bild på mig och min bästa vän Sophia!


En gammal på mig och Sophia, en mycker gammal bild skall påpekas..
Bjuder på den, haha!



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA whaaat?! Vem ska jag då käka kyckling med när jag kommer norrut?! VAVAVA?! Btw, nu när jag lagt upp nya bilder på mig. Ser du någon skillnad mot för när du var ner hit?

2010-12-09 @ 21:57:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0