Inlägg nr 30 - Ett sista ögonblick.

Ett sista ögonblick. Ett sista tillfälle fångat förevigt i mitt minne.
Etsat fast för att alltid finnas där.

Ögonblick har vi gott om men de där sista gripande ögonblicken finns det mindre utav.
Det finns ögonblick man inte vill minnas och så finns det ögonblick som man plockar fram ofta och minns.
Så vad ska jag skriva om? Ska jag ta rubriken, ämnet bokstavligen och skriva om ett sista ögonblick?
Eller ska jag bara ännu en gång ta ett ögonblick?

Jag vet inte.. Och usch, så jobbigt!
Jag känner inte för att skriva om ett ögonblick.. Jobbigt!
Äsch, då väljer jag detta ögonblick. Det näst sista inlägget under år 2010.
För det är lite som ett sista ögonblick.. Ännu ett år som försvinner och ger plats för ett nytt år, och nya händelser!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hihi ja det måste du nog vara! :D Lite coolt faktiskt! haha

Men åker du mycket buss? För isf är det rätt komiskt att vi inte stött på varandra tidigare :P Tycker jag bor på bussen xD (Vi har ingen bil)

2010-12-31 @ 11:56:03
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/
Postat av: Niikki

Tack så mkt :) Det är den 17 juni, sen får vi se om denna oxå vill titta ut tidigare. Ja man blir galen på dessa vagnar, men funderar på att ta den vita med hjärtan fast finns i andra färger med som jag funderar på, men där ingår åkpåse, 2 extrababyliftar, regnskydd, storskötväska för 3995kr :) Har du någon favorit bland syskonvagnar?

2010-12-31 @ 12:21:14
URL: http://www.mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Niikki

Tack så mkt :) Det är den 17 juni, sen får vi se om denna oxå vill titta ut tidigare. Ja man blir galen på dessa vagnar, men funderar på att ta den vita med hjärtan fast finns i andra färger med som jag funderar på, men där ingår åkpåse, 2 extrababyliftar, regnskydd, storskötväska för 3995kr :) Har du någon favorit bland syskonvagnar?

2010-12-31 @ 12:22:25
URL: http://www.mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Niikki

Är jagoxå med dom vagnarna med svängbara hjul. Vi har ju en sån till Caspian och den är omöjligt att köra med på vintrarna, man kör fast och vagnen håller på att välta. Så vi får ju ha en annan vagn nu på vintern till honom. Likaså ska man gå i skogen med dom svängbara hjulen tycker jag oxå det känns otäckt för då är den ostabil igen. Men dom är ju så fina och lätt körda i övrigt.

2010-12-31 @ 15:29:12
URL: http://www.mammaniikki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0