Inlägg nr. 3 - Mina föräldrar.

Skriver två inlägg idag, så att det blir rätt liksom!

Mina föräldrar.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva!
Jag har ju såklart föräldrar, det har alla men jag har inte föräldrar som det är normalt att man har föräldrar.
Om ni fattar?
Jag har en pappa, han hette Hans. Han lever inte längre och gick bort då jag var liten, runt då jag var 1 1/2 - 2 år.
Jag minns honom inte, och det säger ju sig själv eftersom jag var så liten då han försvann ur mitt liv.
Jag har en mamma, hon heter eller kallas för Nina och hos henne bodde jag tills dess att jag var ca 2 år gammal.
Då flyttade jag till min moster Pia och hennes sambo Dan.
De var tills dess att jag fyllde 18 min fosterfamilj.

Jag har aldrig direkt till någon kallat dem min mamma eller min pappa, eftersom jag visste att Pia och Dan inte var mina föräldrar. Utan jag har helt enkelt kallat dem för Pia och Danne.
När jag pratar om min bioligiska mamma och pappa så kalllar jag dem för just det, eftersom det är vad det är.
Men vi har ingen sådan relation, eller ja jag har ingen sådan relation med min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0