Inlägg nr 29 - Mina ambitioner.

Åh, herreguuud vilket ämne..
Vad har jag för ambitoner? Vad vill jag göra, åstadkomma?
Jag har enligt mig redan gjort någonting stort, och häftgt och något som jag ville åstadkomma under mitt liv.
Jag har fått barn, och har ett till på väg. Jag har en egen liten familj.

Sedan finns det såklart fler saker jag vill åstadkomma men jag vet inte.. Det känns som om man "måste" så mycket i det här livet. Man ska lyckas, man ska hinna med allt, man ska vara framgångsrik och man ska vara dunderkär och lycklig hela sitt liv. Det känns som om dessa måsten, och alla dessa ambitioner som man "bör" ha bara skapar press.
Mina ambitioner är att mina barn ska få en fin barndom, att de ska växa upp till välartade vuxna, som ser på världen med öppna och fri ögon, som inte hyser fördomar eller ser ner på andra männsiksor som inte lever som dem.

Sedan att man ska jobba, tjäna pengar och bo i fint hus/lägenhet vill väl alla?


Kommentarer
Postat av: mikaela- miliams mamma

men ja fattar itne varför bm räknar helt åt helvette för de kan ju bli HUR fel som helst vissa har ju cyklar på 40 dagar liksom, då blir de ju skit skummt, de är ju bättre o gå efter ägglossning eftersom de är de mest säkra.

När jag var på vul så brydde han sig inte om att mäta för han mena på att : du vet ju när du hade sex så vad jag räknar ut här är ju skitsamma.:P

2010-12-29 @ 12:46:19
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0