Inlägg nr 28 - Det här saknar jag.


Jag saknar en sån där simpel sak som sovmorgon.. Jag har inte haft en sovmorgon på.. Ja, jag vet inte hur länge!
En riktig sovmorgon ni vet, en såndär då man bara kan fortsätta att sova och inte behöver tänka på någonting!
Att få ta sovmorgon försvinner liksom när man får barn, det hinns inte med och ungen vaknar ju tidigt varje morgon och vill busa så det är bra att hoppa upp och börja sin dag trots att man är trött.

Och speciellt då man lever ensam med sin lillfis! Då finns ju ingen annan som kliver upp ibland och tar morgonen utan man får glatt kliva upp själv. Hehe, jag längtar tills Sag är 15 år..
Då sover de för länge istället!



Kommentarer
Postat av: Charloth

Hehe kan tänka mig det :)

När du kommer och hälsar på här kan du få ta en sov morgon om du vill :P

Jag kan ta henne då :)

2010-12-28 @ 23:23:06
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: mikaela- miliams mamma

haha vår blev till den 8e :D lika bra för dig att låta henne räkna på sitt sätt, men hade min bm räknat annorlunda så hade ja fått bf senare för jag har så kort mellan mens och ägglossning :P medans mensen är normal:P

2010-12-29 @ 09:30:42
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0