Inlägg nr 24 - Det här får mig att gråta.

Inlägg 24!
Skulle ha skrivits igår på julafton, men jag orkade inte logga in och hade faktiskt ingen lust att logga in heller.
Men iaf, inlägg nr 24 och sedan får ni ett inlägg om min gårdag och så :)

Ja, alltså. Vad fgår mig att gråta?
Im mitt nuvarande tillstånd, ja det mesta! Haha, jag blir tårögd av att läsa hundsport, av att se på program om folk det är synd om, att se folk föda barn, att läsa om saker.. Ja, ni fattar.. Det mesta helt enkelt!
Men i vanliga fall så gråter jag av att höta om barn som dött, barn som har cancer och föräldrar som förlorar sina barn då de ligger i magen. Jag gråter av vacker musik, vackra minnen och av tanken på att Milton inte kommer att leva förevigt.. Usch, såna tankar är inge vidare!

Nej, dags för nästa inlägg.. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0