Inlägg nr 21 - Ett annat ögonblick.

Japp, så var det dags för inlägg 21. En dag för sent, men vad gör det?
Ett för sent inlägg är ju bättre än inget inlägg!
Så vad ska jag välja för ögonblick denna gång? Ett fint ögonblick kanske..
Hm, man har så många små fina ögonblick som man värdesätter och jag känner att jag måste härma min fina vän Dessan lite på det här. Hon talade i sitt inlägg om de små fina ögonblicken hon upplevt och värdesatt.
Jag gör detsamma!

Som när Space tog sitt första CK på en utställning eller när Milton äntligen inte lyfte på svansen på en träning med andra hundar. Eller som då jag såg att Saga skulle få en tand!
Då Saga helt plötsligt ställde sig upp på golvet eller då hon pussade mig tillbaka för första gången.. Små underbara ögonblick som sitter etsade i mitt huvud och minne. Sånt som jag värdesätter högt!

Ja, det är mina andra ögonblick! De små vackra som alltid finns kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0