Inlägg nr 19 - Detta ångrar jag.

Ett inlägg om något jag ångrar?

Jag försöker alltid att inte ångra saker, utan försöker istället se på de saker som blivit lite tokiga eller fel som saker jag kan lära mig utav. Som när man klantar sig och gör fel, man säger fel saker, man väljer fel vägar. Ja, det blir fel helt enkelt! Sånt är lätt att ångra och att gräma sig över, man liksom har det i huvudet hela tiden och måre dåligt över det långt efter att det hänt.. Och det är ju inte bra!
Och just därför så försöker jag att inte ångra sånt jag gjort, jag vill inte spendera mitt liv med att gå runt och älta sånt som hänt. Det är bättre att jag drar lärdom av det och går vidare med min nya kunskap :)

Så där har ni det. Jag tänker inte berätta om något jag ångrar eftersom
jag försöker att inte ångra sånt som hänt, eller sånt jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0