Inlägg nr 18 - Min favoritfödelesdag!

Japp, då blir det till att använda det där små dåliga minnet igen..

Ska försöka plocka fram min favoritfödelsedag ur mappen med 22 födelsedagar. Egentligen så är det lättare än vad man kan tro, då jag faktiskt inte haft så många bra födelsedagar.
Inte så att det varit skitdåliga, men de har heller inte varit något speciellt.

Så ja.. Jag får lov att luska fram en utav de där som varit lite bra, och mysig..

Den jag kan minnas såhär direkt måste vara då jag fyllde 18(?), och var tillsammans med Maria.
Maria visst att jag haft ganska trista födelsedagar innan denna och hon ville vara snäll och göra det speciellt för mig så hon klev upp, och fixade frukost på sängen, tårta och så hade hon köpt presenter till mig som jag fick öppna där på morgonen! Det var otroligt omtänksamt och då jag visst att hon hade superlite pengar så kändes det extra speciellt att hon valt att spendera en massa på mig!
Det var verkligen en födelsedag som jag minns och är glad över att jag fick.


That's that! Då är det dags för dagens inlägg, och sedan är jag äntligen ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0