Inlägg nr 15 - Mina drömmar.



Detta är alltså inlägg nr 15, som ska handla om mina drömmar och så fort jag börjar tänka på ämnet så dyker det upp så otroligt mycket som jag drömmer om! Jag har massor med små drömmar, och massor med stora drömmar.

Jag har några drömmar som gäller mig själv, och vad jag vill göra och ådstakomma i mitt liv.
Bland dessa drömmar finns en resa till Irland, att skriva en bok och att utbilda mig till Svensklärare.
Jag tror inte att alla de drömmarna kommer att uppfyllas och det gör heller ingenting, för man får lova att drömma lite om sådant som kanske aldrig händer också. Sedan så har jag drömmar som går djupare.
Drömmar som betyder otroligt mycket för mig och drömmar som jag väldigt gärna vill besanna.

En utav dessa är att kunna stå upp för mig själv i alla lägen, att älska mig själv no matter what och att kunna våga göra allt det jag vill göra, och drömmer om att göra.

Sedan har jag en dröm om 3 barn, 2 till förutom Saga.
2 syskon till henne som hon kan leka med och som jag kan älska med hela mitt hjärta.

Sedan har jag en liten fjantig dröm, en dröm som gäller mig och mina hundar och mitt lilla ego.
Jag vill bli en utav Sveriges bästa sheltieuppfödare!
Jag har en plan för att komma dit, och struntar i hur lång tid det tar!
En dag ska jag vara på toppen..



Kommentarer
Postat av: Charloth

Och till toppen du kommer komma!

2010-12-18 @ 19:46:09
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0