Inlägg nr 13 - Den här vecka.

Inlägg nr 13 alltså, och rubriken kan ju tolkas på olika vis..

Antingen så skriver man vad man gjort, eller hur man upplevt veckan eller båda två.
Jag skrev ett långt inlägg förut som försvann när datorn muppade och
jag orkar bara inte skriva om det! Så jag håller det kort.
I veckan som var, har vi mest varit hemma. Saga har varit sjuk och jag likaså. Det har varit en seg vecka där dagarna har släpat sig fram och inget har hänt.. Det enda jag gjort som var roligt var att läsa ut Eclipse och börja läsa Breaking Dawn, vilket är  helt sjukt bra böcker! Om man bara sett filmerna och är nöjd med det så ska man bara veta vad man missar i böckerna, det är knappt ens samma story. Älskade filmerna, men nu älskar jag Twilight böckerna istället! Och såklart, de ska läsas på engelska :)

Sedan har vi inte gjort så mycket mera, Sagas pappa var här i helgen och hälsade på.
Saga tyckte att det var roligt!

Nej, nu rundar jag äv här och ber att få återkomma imorgon med mera ork!

Kommentarer
Postat av: Linda

Awww, tacktacktack älskade vän! <3 Ska försöka skicka iväg paketet också. Har bara varit väldigt mycket just nu men snart är jag ikapp med allt både psykiskt och mentalt. Ööh ja. Samma sak typ men wtf :P

2010-12-14 @ 20:41:00
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Böckerna är helt underbara :D Man kan läsa dom om och om igen :P jag har läst serien 2 gånger och nu håller jag på med Harru Potter, så när jag är klar med den så tar jag twilight igen :D haha <3

2010-12-15 @ 15:28:03
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0