Inlägg nr 10 - Det här hade jag på mig idag.

Dags för inlägg nr 10 - Det här hade jag på mig idag.


Skum titel.. Man har väl fortfarande på sig sina kläder? Och ännu en oerhört trist titel, och ämne.
Vem bryr sig i vad jag har på mig? Jag har inga snygga "outfits" att visa er..
Men ja, eftersom det står skrivet att detta är inlägget för dagen så..


Jag har på mig ett mörkt linne, ett par ljusa osköna jeans, strumpor och underkläder.
That's it!

Ni får ingen bild eftersom jag ser ut som en säl i dessa kläder :D
Och just det ja! Inget USB-minne..

Ska sjappa iväg och käka nu, men vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår det två tävlingar i min blogg, delta gärna! Kommer även upp två nya inom en vecka!

2010-12-10 @ 20:56:23
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0