Det känns som om..


.. Jag har en fullspäckad dag framför mig!
Tanken var först, då jag var glömsk att jag skulle åka till Sophia för att baka, men så kom jag på att det kommer en tjej hit för att kika på Space idag! Han ska lånas ut på foder, och den första intresserade kommer idag för att hälsa på. Vi får se hur det går, om de gillar varandra och så :)

Nu har jag precis gett Saga frukost, och hade tänkt att försöka skynda mig att ge er ett ltet morgoninlägg!
Snabbt, snabbt måste det gå för kl. 8:30 måste jag börja klä på henne ytterkläderna!
Alltså, idag.. Jag ska först lämna en liten Saga på dagis, sedan sjappar jag iväg till Carina för att umgås och därefter så kommer jag att vänta på tjejen som ska kolla på Spacie, för vi ska plocka upp henne på tågstationen i stan och sedan fara ut hit för att hälsa på min Space. Efter det så ska hon få skjuts till bussen, antingen med eller utan Space. Det återstår att se nämligen! Allt ska klaffa, och gör det det.. Ja, då kanska att han får följa med på prov.

Sedan så tänkte jag försöka ringa Sophia för att höra om vi kan baka imorgon istället :)
Vi ska julbaka hemma hos henne, göra lussebullar och sånt. Supermysigt och så jädra gott!

Nej, nu är det hög tid att klä på ungen! Vi höres ieftermiddag, då ni antagligen får höra hur det gick med Space och så får ni del 2 i min egna "nyårskalender"!

Puss och hej på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

låte verkligen som du har att göra idag:)

kul att läa om presentationen om dig:)



hoppas allt är bra med er

kram

2010-12-02 @ 10:09:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland är det skönt att ha mkt att göra, men ibland inte :) vet hur det känns..

2010-12-02 @ 13:33:03
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Hoppas allt går bra idag :) <3

2010-12-02 @ 14:21:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hej tjejen! Du vann ju kläderna hos mig, men ja vet inte vart bankdosan är så jag kan skicka kntonummer!! Ska prata med killen ikväll så man kan skicka till hans istället? Kram

2010-12-03 @ 12:52:56
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0