Uppe med tuppen?

Hej - Inlägg 651.


Är jag uppe med tuppen idag?
Nej, faktiskt inte alls, vi klev upp halv elva.. Och det efter en tuff natt, där Saga vaknade runt 3(tror jag) och skulle äta, eller rättare sagt så vill hon nog ha närhet och få snutta lite men ja, i hennes fall eftersom hon inte har napp så blir det ju äta. Tror att hon somnade en timme senare eller så, och jag låg blixtstill i sängen, med bankande hjärta och hoppades att hon inte skulle vakna till. Jisses, vad trött jag var!
Jag bara låg där och hoppades av hela mitt hjärta att hon skulle sova nu.. Och det gjorde hon som tur var.
I ca 15 minuter och sedan vaknade hon, men då ät hon en snabbis och somnade sedan och sov tills 7-8 ungefär.
Då lekte vi lite, och sedan ville hon visst sova lite till och självklart bangade jag inte på det!

Så nu har vi ätit frukost, Saga åt sin vanliga gröt som numera går i varje morgon och jag som för ovanlighetens skull åt frukost tog lite yoghurt. Så nu mår jag illa, vilket jag alltid gör om jag äter frukost, och speciellt om jag äter yoghurt till frukost. Vet inte varför, men så är det. Idag tror jag att vi ska ta och åka en sväng till min älskade kusin Natahalie, vi pratade med henne förut och hon skulle bara vara hemma idag så.
Vi får se, det vore ju roligt att göra någonting.

Nej, nu ska jag vara med Saga men vi höres!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, vilken fin bloggdesign du har :) och jättesöt dotter.

Har sj en son som föddes i dec 2009 och tycker att det är kul att läsa om andra i "samma åldersgrupp"



Ha de bra.

2010-08-02 @ 23:07:57
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0