Tralalalaaa!

Hejsan - Inlägg 671.


Kom inte på någon bra rubrik så ni får hålla till godo med den där.
Jag ska idag göra lite fler kategorier på min blogg, sedan ska jag ändra rubriken lite.
Det är dags att bloggen blir lite mer.. Ja, vad säger man?
Mångsidig?

Fast, ja det blir såklart ändå mest snack om Saga och om hur det är att vara hennes mamma. För det är ju det mitt liv till den största delen går ut på. Att vara mamma åt min vackra underbara Saga.
Sedan går ju rätt så mycket av mitt liv åt till mina hundar, de tar rätt så mycket tid och jag är nöjd med det.
De ger mig ett aktivt liv, men många glädjeämnen.

Men sedan har vi ju fler lager, jag är ju faktiskt mer än mamma och hundägare!
Jag är ju en vegetarian med starka åsikter. Jag är en hästtjej, som tyvärr tappat bort mina hästar.
Jag är en tvivlare, jag är en tjej som växt upp under brokiga förhållanden.
Det finns så mycket mer till mig än bara rollen som mamma och hundägare, och jag tycker att det är dags att det skiner igenom lite mera här. Framför allt så tänker jag lyfta fram djurätts-frågor, och verkligen försöka dra mitt strå till stacken. Vad tycker ni om det?
En bra idé va!

Ja, så om ni har önskemål på vad jag ska skriva om är det bara att hojta till!
Alla önskemål besvaras och skrivs om :)
Så var inte blyga nu, jag vill ha massor med önskemål!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jättebra initiativ. Skriv om vegetarianernas och veganernas värld med filmer, texter, bilder, RECEPT (JA TACK!) mm. Jag vet nog några som skulle bli glada om du skriver om SKOR, kläder, smink, och hårförlängningar. Ja det kan väl sammanfattas som Fashion eller hur? Skriv om dina framtidsplaner, drömmar osv.



Som jag sa till dig, allt du rör vid, blir till guld!



Lycka till med allt!



Kramar

2010-08-10 @ 12:54:53
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Kom på en sak till. FILM! Du vet att jag ÄLSKAR film! Hehe. och gudars, ska du gå igenom alla dina inlägg? Jag har inte ens läst igenom alla dina än... det är ju så många! Duktigt! Vilken otrolig drivkraft du har!



Kramar

2010-08-10 @ 13:45:42
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Ceralia - hjärteflickan <3

Att tappa bort dina hästar låter ju riktigt beklagligt :O



Du verkar sannerligen vara mångsidig, när man läser det här inlägget. Intressant :D



Och ja, starka kvinnor är inspirerande :) Skulle gärna skriva en biografi om allt jag varit med om - och överlevt. Även om ingen skulle läsa den, så skulle den vara ett vitten för mig själv.



Hälsa Saga! :)

2010-08-10 @ 23:16:21
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0