Till Saga - Du stod upp!

Hej min älskade unge!


Idag, vet du vad!
Idag ställde du dig upp, utan stöd!
Bara sådär.. Mitt på köksgolvet, du höll i din blöja framför ansiktet och ställde dig upp!
Och där stod, du bra länge medan mamma höll för munnen och tjöt, haha!
Du har en tokig mamma, men jag älskar dig en massa. Och så brukar jag säga att man mår bäst om man är lite knäpp. Ja, så förutom att stå så har du också börjar skrika en del, alltså inte ledset skrik utan ett konstigt skrik rakt ut i luften. Du liksom gastar rakt ut, och jag tror att det är ditt nya sätt att prata. Fast med hundarna pratar du annorlunda.. För då gör du som hundarna! Du sticker ut tungan och flåsar! Sedan krypspringer du efter dem, flåsandes och tjutandes, ni verkar allihopa tycka att det är riktigt skoj och
jag kan inte låta bli att skratta åt dina tokigheter!
Idag har vi varit ute i skogen, du åkte bärsele. Vänd utåt så att du kunde se hundarna som sprang framför, och jädrar vad du tyckte att det var roligt. Du skrattade en hel del och verkade mycket nöjd.
Nej, vet du vad?
Här lägger mamma in lite bilder på dig, och så skriver jag mer i nästa brev!



Några minuter gammal.


En dag gammal.


Några veckor gammal.


Ca 2 månader gammal.


Ca 4 månader gammal.




Ca 6 månader gammal.



Ca 7 månader gammal.



Ca 8 månader gammal.



Ca 9 månader gammal.



Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fantastiskt söt dotter, fint namn :) kika gärna in hos mig! Är också en ung mamma som fick en son sep-09 :)

2010-08-10 @ 00:32:03
URL: http://amazinglifeasamom.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Kul att hon ställde sig upp för första gången :)



Ja men det är ju ganska bra mellanrum :P

2010-08-10 @ 00:36:43
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är 21 år NU idag den 10/8 haha. kram

2010-08-10 @ 00:46:00
URL: http://amazinglifeasamom.blogg.se/
Postat av: felicia

gud vad roligt! :)



Min syster kunde gå när hon var nio månader, hon ligger jävligt före för nu är hon typ ett ochetthalvt och snackar nästan ren svenska.. haha men asso hon typ kan säga skruvmejsel o flytväst och massa roliga grejer hah!

2010-08-10 @ 09:05:35
URL: http://feliciasegelstam.blogg.se/
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Åh, vad duktig Saga är! :D

2010-08-10 @ 12:47:05
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0