Skynda skynda!

Hej - Inlägg 660.


Skyndar mig att knåpa ihop ett inlägg. Ska nämligen iväg till Maria & och hennes Lina idag.
Jag har lovat dem att inte bli så sen och just därför har jag inte en massa tid till att sitta vid en dator.
Ska dricka upp mitt kaffe, ta en snabb dusch, fixa till mig lite och sedan dra.
Vet faktiskt inte riktigt varför jag skriver det här inlägget?
Har ju inte så mkt att skriva.. Fast jo!

Jag kan ju berätta att Saga fått till sin sömn nu, hon sover i princip hela nätterna och det gör jag med!
Hon vaknar till tidigt på morgonen, kryper runt lite och sedan somnar hon om igen och sover till minst klockan 9.
Gissa vem som tycker att det är sjukt skönt? Jo, jag!
Det är bara helt underbart att sova hela natten från det att man somnar! Man blir så utvilad.. Hade faktiskt glömt hur det kändes efter en sisådär 9 1/2 månad av nätter då jag blivit väckt.
Ja, nej nu räcker det med skrivande för nu.

Jag ska göra mig klar och sedan sjappar vi iväg!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

När ens småttingar börjar sova hela natten känns det lite som om man får livet tillbaka. Tack och lov har viggo sovit ganska mycke hela tiden och sen han var två månader gammal har han varit vaken max en gång / natt och ibland ingen alls....

2010-08-06 @ 15:42:01
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0