Skulle vilja..

Hej - Inlägg 666.


Jag skulle vilja ändra lite tema här på bloggen.
Skulle vilja ha med fler rubriker, ni vet inte bara ensamstående mamma och hundtokig utan jag skulle vilja ha med lite mer om mig i dem. Så som att jag faktiskt har planer på,
att börja jobba för att driva fram djurrättsfrågor.
Jag har sedan 1 1/2 år tillbaka varit vegetarian, och en stolt sådan. Jag uppskattar djur och natur för vad det är och vill hålla allt så naturligt som det går. Jag ser på djur som individer med känslor, förmåga att känna smärta och med tankar. Men det är inte bara av respekt för levande varelser som jag tar avstånd från att äta kött, nej, jag gör det också för att jag inte kan stå för djurindustrin. Jag kan inte stå bakom den.
Och genom att köpa vilket kött som helst så står man bakom detta..




Jag står inte bakom detta, jag står inte bakom djurplågeri.
Det finns ett val, eller egentligen. flera val.
Tänk efter innan du handlar.



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Ja man får passa på under dagarna då man har som mest ork :) Hua jag har också foglossning, inte roligt inte! :/ Härligt att allt är bra, utöver foglossningen å järnbrist så är det bara bra här med :) Graviditeten går bara bra den :)

2010-08-08 @ 16:02:11
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Fin blogg :D



Vad söt hon är :D

2010-08-08 @ 17:40:08
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Matilda

Precis, som människa har man just ett val och möjligheten att ta ställning, det är viktigt att man gör det.

Att veta vad som är rätt och inte göra det är svagt.

2010-08-15 @ 21:02:57
URL: http://realmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0