Sjappar iväg!

Hej - Inlägg 691.


Jag sjappar iväg till Carina om en stund. Ska vara lite vovve-vakt, alltså så ska jag sitta ensam med Saga på fridhemsgatan och uggla. Kom gärna dit och umgås vettja!
Jag kommer att ha skittråkigt, och kommer att känna mig ensam. So join me!
Tar med mig några av mina hundar och åker dit, stannar där över dagen och natten och far sedan ut hit igen.
Är hellre här, i skogen och låter mina hundar och mig själv njuta av lite frisk luft och tystnad.
Vi får se hur det blir med bloggandet då jag är där borta, deras dator och deras internet suger.
Och jag menar, verkligen suger på riktigt.. Det går knappt att använda, haha!

Igår kväll var vi bort och åt surströmming, eller ja. Jag åt inte det utan jag åt istället en god sallad.
Men de övriga åt antingen surströmming eller kräftor.
Vi hade jättetrevligt och det var verkligen roligt att hitta på någonting!
Jag och Saga gjorde en tidig kväll och gick hem runt halv tio, sedan så la jag Sagan och satt själv uppe ett tag till vid datorn, men gick sedan och la mig vid 12. Hade lite svårt att somna(som ofta nu) och var säkert vaken till halv två innan jag slockande.. Sedan blev jag som vanligt väckt tidigt av Saga som var pigg som en mört, och skulle upp och busa! Så nu för ett bra tag sedan har hon ätit frukost, och leker nu på golvet med vovvarna och sina leksaker. Snart är det dags för lite lunch, och sedan så ska vi väl ta och bege oss.
Ni mina läsare får ha det bra, så höres vi!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Lätt som ni hade en trevlig gårddags kväll:)



Hoppas du får de bra med att passa vännens hund.



känner mig så väll igen i de du skriver, jag har dock inte heller mycket vänner eller så varken såna som är mammor eller övriga så jag är bara glad om jag kan komma i kontakt med lite nya vänner som bor närmare mig:)



Hoppas du får en bra dag

kram

2010-08-15 @ 11:49:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0