Sitter & sitter.

Hejsan - Inlägg 649.


Sitter och sitter, gör typ ingenting. Har hållt på med en header i photoshop, och blir så trött i ögonen, så jag har tagit en paus. Ska fortsätta så fort min inspiration återkommit :)
Annars så händer det inte mycket idag, vet att Linda ville gå på bio och jag var på igår, men nu idag känner jag mig bara trött och inte så värst sugen så vi får se. Annars så får vi gå en annan dag, det finns ju gott om dagar.
Satt tidigare och funderade över vad som rör sig i huvudet på min fina dotter, hon har hela tiden något fuffens för sig. Som just nu, då sitter hon med en sked i hundarnas vattenskål och rör runt, och i nästa sekund så kryper hon i väg i all hast för att leta efter någonting annat att leka med. Och jag undrar så vad som rör sig därinne?
Vad tänker en liten jej som är full av bus och tokiga upptåg på?
Jag lär ju aldrig få veta, men är glad att hon har roligt iaf!

Jag har just nu faktiskt inte så mycket att skriva om, förhoppningsvis så har jag mera att delge senare så vi höres!

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

supersöt header!

2010-08-01 @ 12:27:45
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Ceralia

Haha, låter som att du har fullt upp :) Även om det också låter väldigt mysigt :)



Åh, blir imponerad! Gillar verkligen starka kvinnor med driv, framåtanda och entreprenörskap. Min mamma har ett eget företag och har tagit ensam tagit hand om två döttrar och ett hushåll och därför ser jag verkligen upp till kvinnor som är självständiga.



Har lagt till dig via Bloglovin' istället för via 'knappen' ^^ Men det är lätt att lägga till den igen, den försvann när jag bytte design också, men det är bara att trycka tillbaka den ;)



Kramar :D

2010-08-01 @ 14:11:02
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack för din röst! Vinnaren är nu utsedd:D

2010-08-01 @ 20:25:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: 18 år och Mamma till Benjamin!

Jo tack allt är bra med oss nu, Benjamin har vart lite sjuk senaste tiden så därför har jag varit lite borta från bloggen, ändringar ska såklart ske! Hur är det med er? :)



Massor med kramar! Sakknar dig :(

2010-08-01 @ 21:28:52
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0