Sitter ensam, precis som jag sa.

Tja - Inlägg 685.

Sitter eller står ensam hos Carina, Saga leker på golvet och jag väntar på att bakpotatisen ska bli klar så att jag kan äta lite. Är så förbaskat hungrig och uttråkad! Men mat är ju på väg, och så hittade jag disc 3 av The 10:th kingdom så jag ska ta och se klart den filmen. Så då är det kanske löst?
Film och mat, mätt och inte uttråkad? Förhoppningsvis.
Sedan blir det en långis med vovvarna, funderar på att gå runt Sidsjön, det känns faktiskt lockande.
Det är så himla fint väder här och det måste utnyttjas, för man vet aldrig när hösten kommer.

Ni får ha det bra så höres vi senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: charloth

hej den filmen är kung bra. är de en av mina filmer? säg till carina att alla filmerna måste lägas tillbax i fodralerna efter dom har sätts :) älskar dig gumman :) puss

2010-08-15 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0