Orka.

Hejsan - Inlägg 661.



Orka blogga. Ungefär så känns det just nu, och har känts i några timmar.
Jag printade ihop en liten text i mitt huvud på bussen hem som jag tänkte ge er men då blir det bara en massa onödiga frågor, och dessa orkar jag inte med. Så ni blir utan den texten.
Sitter och längtar efter SATC, men insåg precis att det är fredag och DÅ är det inget SATC.. Suck.
Där försvann mitt roliga liksom.. Vad göra nu då?
Det bästa jag kan göra nu är nog att krypa ner med min underbara dotter, gosa in mig tätt intill henne och se på henne tills jag somnar med hjärtat fyllt av kärlek.
För hon är mitt ljus i allt mörker, hon är det som får mig att le i alla de jobbiga tuffa stunderna.
Hon är verkligen allt.

Jag vet faktiskt inte alltid varför jag blir lite såhär.
Idag har jag mina aningar, och igår hade jag mina aningar.
Eller så vet jag, och så är det bara det att jag inte vill veta.
Kanske.. Kanske inte.

Den enda som vet är ju jag, eller hur?



Since you're not worth my love
I haven't given up
I'm stronger than that
And though my heart will break
I'm takin' back my faith
Cos right now my world is spinnin' too fast
But you won't be the end of me
If you were the one you wouldn't hurt me so bad
You gave me the world


Gave me the world to take it all away
All you left me was yesterday
And this space in my heart
Now it's slowly tearin' me apart
I'm takin' all that I learned from you
I'll make it something I'll never do
I can't be who you are
You taught me how to break a heart

I'll make it through this pain
My dreams won't call your name
I'm stronger than that
Cos I still know how to love
Know that will be enough
And this moment will fade into the past
You won't be the end of me
If you were the one you wouldn't hurt me so bad
You gave me the world


I'm takin' all that I learned from you
I'll make it something I'll never do
I can't be who you are
You taught me how to break a heart
I'm taking back my faith
I'm taking back my life
I don't care for who you are
Cos you taught me how to break a heart
How to break a heart
Cos you taught me how to break a heart



Ha det bra så höres vi.

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jo den enda som vet om vad som rör sig i sitt huvud är en själv. Hoppas för din skull att du reder ut det! <3 Kram

2010-08-06 @ 23:42:15
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0