Nu tar vi regnkläder & trotsar vädret!

Hejsan - Inlägg 669.


Är hos Sophia, och vi tänker trotsa vädrets makter.
Regnet strilar ner och vi vill ut i skogen med hennes hundar. Så det blir bara att klä på sig, utrusta sig med paraply. Saga ska få åka bärsele och hon ska få ha på sig sin supersnygga rosa tjocktröja.
Tyvärr så har vi inte hittat någon höst jacka åt henne, det verkar som om det är brist på sånt i butikerna..
Men det kommer väl, än så länge har jag bara hittat på stadium, och den var svindyr!
Känns som om det tar emot att betala 500 spänn för en jacka som hon kan ha i några månader.
Det är ju en sak om hon kan ha den ett tag, men en jacka i storlek 74 för 500 kr, näe.. Det känns som om hon kan få många andra finasaker för de pengarna. Ochså väntar vi med jackan tills dess att det kommit ut fler på marknaden. Äsch, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan blir det skogen!


Och ni?
Har ni tips på vart man kan köpa en jacka åt Saga?
En någorlunda varm jacka, som står emot fukt?

Alla ni som vet bra jackor till bra priser får gärna tipsa oss :)




Kommentarer
Postat av: reb

Kolla på erikshjälpen ! dom har faktiskt fina jackor där å bra priser, då behöver man inte kasta pengarna i sjön med tanke på att dom små växer så fort !! ;D

+ att man har råd att köpa en till om hon skulle hinna växa ur den !

2010-08-09 @ 14:50:12
URL: http://rebshundliv.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Haha, okej :P Jo precis, allt e ju värt för bebis! Ja jag har hört att man gör det! Du har inte funderat på att skaffa en till? :)



Föresten snygging! Lust att rösta på mig här: http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=ebpzm20100809093921xf



Skulle verkligen va jätte gulligt! :)

2010-08-09 @ 16:03:33
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Tack du :)



Hur stor ålderskillnad vill du ha på dom? Jag vill också ha ganska tätt emellan i alla fall :)

Åh, tusen tack vackra du!

2010-08-10 @ 00:22:03
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0