Mums!

Hejsan!


Jag kom hem för ca 1 timme sedan och har hunnit lägga Saga, matat hundaena och bakat en kaka som nu står i ugnen. Snacka om att få mycket gjort!
Så nu tänkte jag bara sitta här en stund och ta det lugnt. Ska äta en bit kaka när den är klar och sedan blir det sängen, och förhoppningsvis någonting bra som går på tv. Tror att det är SATC på 3:an klockan 23:00.
Om det är det så ska jag se det och sedan soooova!
Är som vanligt trött, fastän jag la mig tidigt igår. Tror att jag var i säng runt 22:30, men jag kunde inte somna!
Slog på en film, det fick bli Twilight och såg den, sedan försökte jag sova igen med det var omöjligt. Jag var säkert vaken till 02:00.. Trist, att man inte kunde somna när man väl lägger sig i tid! Hoppas på bättre lycka idag. Saga väckte mig tidigt imorse, så det är inte konstiga att jag är trött.. Fast å andra sidan är det väl inte konstigt att man är trött ändå, eftersom jag(som ni säkert minns vid det här laget) bara har sovit 2 hela nätter på 10 månader och 8 dagar. Så att vara trött, det vet jag hur det känns. Det är ett ständigt tillstånd för mig.
Jag var lika jävla trött då jag var gravid!

Och på slutet av min graviditet så kunde jag knappt sova p.g.a smärta. Saga låg nämnligen så långt bak i magen att hon ständigt låg och tryckte bakom mina revben och det gjorde jäkligt ont!
Folk tyckte att jag hade det bra som inte blev så stor framtill, men jag kan säga att jag hellre hade haft en jättemage frampå än att ha henne under mina revben jämt! Det var en ständig plåga, vill jag lova.
Fast det är ändå så att jag tänker tillbaka på min graviditet på ett bra sätt, det var väldigt väldigt mysigt att vara gravid, och jag kände mig så vacker! Saga låg därinne och höll mig sällskap jämt :)
Och nu ligger hon här ute och håller mig sällskap.. Ja, jämt!
Nej, allting med att vara gravid, och sedan bli mamma är ganska fantastiskt!
Det finns underbara stunder, och stunder som inte är fullt så underbara men jag älskar dem alla!

Nej, dags att stänga ner bloggen för ikväll.
Ska äta kaka och dricka mjölk nu :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihhi ellerhur:D



har du gjort din blogg sj?

2010-08-16 @ 22:53:01
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Sov så gott, ta hand om er och vi hörs! Kramar

2010-08-16 @ 23:42:39
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, nej då. Vampire Diaries är något jag inte kommer ta bort från datorn kan jag lova, det är awesome! :D Men ska vi försöka ses något i veckan då? :)

2010-08-17 @ 02:26:49
URL: http://dekanmi.blogspot.com
Postat av: stina

vad har du och saga för planer för idag?

2010-08-17 @ 08:37:01
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0