Lalalaaaa!

Tja!

Jag har inte bloggat nästan alls idag.
Kanske tömde jag mina bloggskrivar-depåer igår?
Hur som haver, jag håller på att bli sjuk. Mår dåligt, har ont i halsen och kroppen, fryser och har svårt att svälja.
Det är kort och gott synd om mig. Jag tänker göra tidig kväll, bädda ner mig med Saga, se lite film och sedan sova sött ända tills i morgon bitti. Sedan tänker jag kliva upp, och vara frisk. Jag tänker inte ha ont någonstans eller frysa.
Punkt slut!

Imorgon ska vi träffa farmor!
Då ska vi passa på att tacka för besticken och tallriken+muggen med mumin som Saga fått.. Hela kalaset gick lös på 700 kr, så ett tack borde väl sitta fint. Tänk vad underbart att ha så mycket pengar att bara slänga ut?!
Sinnes.. Med så mycket pengar hade jag kunnat shoppa nya kläder.. Till mig såklart! Saga har ett överflöd av kläder!
Haha, jag är nog en av de få småbarns mammorna som knappt behöver tvätta!

Jag ska nu dricka thé, äta skorpor och göra en sista sak i PS. Sedan sängen!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0