Lagd unge ligger?

Hejsan - Inlägg 680.


Har precis lämnat Saga i sovrummet, hon sover sött och jag hoppas att hon fortsätter med det nu.
Hela långa natten. Om hon gör det så blir jag väldigt väldigt glad, och en aningen mer utvilad.
Men vi får se, kanske vaknar hon. Kanske vaknar hon inte.

Det tog ca 1 timme att lägga henne idag, för hon ska bara busa innan hon till slut däckar.
Hon är så söt, hon ska äta min näsa och ge mig en massa blöta men mysiga pussar.
Hon föröker springa runt, och har ett stort leende på läpparna samtidigt. Mysunge!
Tänk att man kan älska någon, så mycket som jag älskar Saga!
Det är sjuuukt, men helt underbart.

Medan jag höll på att lägga Saga så såg jag ett av mina favoritprogram, det varnämligen "Livet på BB" på femman, och jag älskar't! Tycker om alla såna program, program där de föder barn, där de är gravida och program som handlar om mammor. Det finns inget bättre!
Eller jo, det finns det kanske.. Men inget bättre som är verklighetsbaserat :)

Nu ska jag ta och göra någonting annat, vet inte vad men.. Ja, något!
Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Allt är som det ska vara!

2010-08-12 @ 01:06:53
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, vilken söt liten tös du har :) har en grabb som är ca 3 månader yngre... hihi!

Och jag är också helt besatt i såna där BB-program (eller var under graviditeten iaf...) fast det där på femman har jag inte sett faktiskt :)

Kram

2010-08-12 @ 15:48:22
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0