Kanske skulle man?

Hejsan - Inlägg 685.


Känner att jag har börjat ladda inför Esklistuna nu, har gått runt och känt att jag nog
inte ens orkar åka. Men va fan! Det är klart att jag ska dit!
Space är tyvärr inte anmäld till Högbo/Sandviken så Eskilstuna är ett måste. För annars blir det inte någon officiell utställning förrän i oktober.. Och det känns ju tråkigt! Så jo, jag har börjat ladda!
Det ska bi förbaskat roligt att komma iväg igen. Ännu har vi knappt planerat resan, och utställningen är nästa lördag.
Men vi hinner, vi är tidsoptimister!
Så jag har liksom lagt upp en liten utställningplan för mina hundar. Den skiljer sig såklart för varje hund och det känns bra. Alla hundar får sitt, men inte alltid samtidigt :)


För Spacie ser det förhoppningsvis ut såhär:
(De tjocka är officiella utställningar & de med kursiv stil har jag redan anmält till)
Eskilstuna 21/8-10
Härnösand 19/9-10
Sundsvall 10/10 -10
Kramfors 30/11-10
Hudiksvall 27/11-10
Stockholm 19/12 -10

För Milton ser det ut såhär:
Hudiksvall 28/8-10
Matfors 29/8-10
Härnösand 19/9-10
Sundsvall 9/10-10
Hudiksvall 27/11-10

För Prinsessan ser det ut såhär:

Hudiksvall 28/8-10
Matfors 29/8-10
Härnösand 19/9-10
Sundsvall 9/10-10
Kramfors 30/11-10
Stockholm 19/12-10

För Zach ser det ut såhär:
Kramfors 30/11-10
Hudiksvall 27/11-10
Stockholm 19/12-10 - PREMIÄR!


Ja, ungefär så ser det ut.
Jag längtar till varenda utställning som kommer men helgen då vi kör tvådagars känns extra rolig!
Först, på lördagen far vi till Hudik. Där blir det både utställning och en chans att umgås med Ann-Sofie och Jennie, vilket alltid är skoj! Och sedan på söndagen är det dags för Matfors.
Denna helg har för mig tidigare år varit riktigt trevlig, med både BIR för samtliga anmälda hundar men också med placeringar i gruppen! Helt underbart, verkligen.
Hoppas verkligen på både BIR & BIM under denna helg..



Nej, nu ska jag vara med Saga lite men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Skulle du kunna gå in på min blogg och svara på mina frågor

1. Ger du din hund blötfoder?

2. Vad är det som är bra alt. dåligt med det?

Tack :)

2010-08-26 @ 10:03:53
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0