Just Gonna Stand There?

Hejsan - Inlägg 682.



Just gonna stand there and watch me burn?
But that's alright because I like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry?
But that's alright because I love the way you lie
.


I kind of like the way this feels.
It's not right, but it's damn good.



Ska gå och lägga mig nu, det har varit en lång och väldigt bra dag idag.
Jag är väldigt trött, ungeför som vanligt och jag bara hoppas att Saga kommer att sova inatt..
Det skulle vara skönt, tänk en hel natt?
Underbart.

Aja, jag ska lämna er ifred nu och sluta att terorissera er med inlägg om ingenting.
Fast det här inlägget var ju om någnting, faktiskt.


Puss på er, de bästa läsarna i världen :D


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Du sitter ju och tjôtar med mig på msn hörre du du ;) NU har du iaf en kommentar till!



Kramar

2010-08-12 @ 01:05:59
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0