Jag har tappat respekten.

Hejsan!


Facebook måste ju vara mecka för supbilder. Det måste verkligen vara så.
Här lägger vi ut bilder på oss själva då vi sitter, står, dansar, halvligger och är påverkade av alkohol.
Det är verkligen ocharmiga bilder och istället för att skratta åt de något lustiga bilderna så känner jag bara avsmak.
Dessa bilder ser ofta i min ögon bara ut som.. Ja, hur beskriver man det?

Äsch, det är iaf pinsamt! Okej, med de bilderna som ändå ser lite sansade ut, med så är oftast inte fallet.
Det är oftast nästan bilder som får en och fundera på om nästa station efter att bilden tagits var fyllehäcken.. Och det säger ju en del. Vart ligger det roliga i detta? Alltså att supa sig så full att man inte ens minns sitt namn, eller vart man bor? Jag tycks ha glömt bort det.. Jag är verkligen ingen ängel, och påstår inte att jag aldrig festat för det har jag och det har också varit osmakligt. Saker som man annars aldrig skulle göra, de gör man då man är påverkad.
Och jag har liksom växt ifrån det, jag ser längre inget nöje med att gå ut på krogen och trängas med en massa folk som är så påverkade att de skulle kunna knulla på en åsna.. Ursäkta, men de är sant!

Nej, jag har iaf växt ifrån den delen av mitt liv. Och det är jag mycket glad över!
Så ni kommer inte att se några smaklösa fyllebilder på mig på facebook.


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag förstår inte heller vitsen med att bli så full att man typ glömmer bort vad man själv heter... man kan ha roligt utan sprit! Själv så har jag faktiskt aldrig varit full.

2010-08-20 @ 11:02:42
Postat av: victoria

åhh.. men du måste hålla med om att det finns några som är snäppet pyttelite charmiga, när man se personer som är med sina vänner och inte försöker se sexig ut på fyllan utan bara ser lycklig ut? =)



Sedan att bli för full, jag som saknar mellanläge då? ;)



Fast du ha rätt egentligen! jag har också växt ifrån karatefylla egentligen. det är varken roligt eller charmigt och krogens köttmärknad ger mig heller ingenting men likt förbannat så går jag dit ändå ^^

2010-08-20 @ 11:09:32
URL: http://victoriasecrets.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Jag håller fullständigt med dig! Bra skrivet som vanligt! Och nej, på mig kommer du inte heller att få se fler såna bilder, även om det finns nån skäms



Kramar

2010-08-20 @ 11:49:39
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

Allt bra? :)

kramisar ♥

2010-08-20 @ 13:26:06
URL: http://hhannas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0