Idag.

Hej - Inlägg 657.


Idag har Saga varit med sin pappa, och jo jag var ju också med.
Hon har roat sig med att flåsa som en hund, samt att grisa ner så mycket hon bara kunde i hans fina pedant-städade lägenhet. Han bara muttrar leende åt henne och säger att han får väl dammsuga senare. Detta är ett stort framsteg!
Ett riktigt stort framsteg! För han är ganska noga med att det är rent, typ jämt..

Ja, sedan så vet jag inte.
Jag har inget att skriva om! Fast jag har nog det, men inte i detta inlägg.
Jag har ett inlägg på g, ett inlägg om någonting annat än bara trista vardagsgrejer.

Bababooohoooo!

Har inget att skriva om, har inte gjort någonting som är värt att skriva om eller som bör skrivas i en blogg.
Ska lägga min sjuuuukt pigga unge och så återkommer jag med ett vettigare inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0