Här ska det vara en rubrik.

Hej!


Det här med rubriker är svårt ibland, därav min rubrik för dagens första inlägg.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag, eller rättare sagt nu.. Jag har en sån där konstig känsla av tomhet i bröstet. Det gör inte ont, jag är bara sitter. Sitter och tittar med väldigt trötta ögon på en skärm som ger mig frihet.
För det är det den här bloggen gör. När jag behöver mig över ventilera, skriva av mig eller bara få någonting sagt så skriver jag det här. Det är inte så att jag går runt med en massa saker som jag håller inne, det är inte så.
Men ibland så får jag jobbiga känslor, jag får ett tungt sinne och då skriver jag om det här.
Jag skriver det här för att få det ur min själ, och för att finna lite frid i mitt sinne.

Jag har alltid använt skrivandet på ett rehabliterande sätt, inte alltid i denna form men på något sätt.
I dagböcker, i små låttexter eller bara en massa ord. Jag skriver för att jag mår bra av att skriva, jag skriver för att det hjälper mig att reflektera över saker och ting. Jag skriver för att få ut det dåliga och ta in det som är bra.

Så var det med det.
Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Papi

Jag vet att du har det jobbigt ibland, och jag belastar även dig med mina problem. Jag hoppas att vi kan hjälpa varandra på något sätt och att jag inte bara är en belastning utan även ett stöd. Älskar dig

2010-08-31 @ 11:16:09
Postat av: Brim Brian

Jo, att skriva av sig hjälper verkligen! Och du är så duktig på att skriva, hoppas aldrig du slutar med det!



Kramar

2010-08-31 @ 12:11:05
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

det är skönt att kunna anvende skriveriet på det sät :D

2010-08-31 @ 13:15:32
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0