Gjort lite nytta..

Hello - Inlägg 678.


Nu har jag gjort lite nytta, har städa lite och nu har jag precis tagit mitt lunch-kaffe.
Saga har käkat lite "lunch" och snart ska hon sova. Är så glad över att jag har lyckats hålla henne vaken ända tills nu! Det betyder att hon kommr att sova i någon timme och edan så kommer hon att vara vaken ända tills det är dags att sova för natten och det betyder att hon kanske sover hela natten!
Och om hon sover hela natten, så betyderdet att även jag får sova hela natten!
Jäyy, för att sova en hel natt! Kanske blir det min 3:e, på 10 månader och 3 dagar.


Jag har såna här dumma vanor. Jag kliver upp med Saga, gör hennes gröt och mitt morgonkaffe, som också är det ända jag dricker till frukost. Inget annat, utan bara kaffe. Samma sak till lunch, mat till Saga och kaffe till mig.
Dåligt, dåligt.. Riktigt dålig vana som jag måste lägga av med!
Sedan äter jag inte förrän till middagsdags, och då äter jag bara lite eftersom jag hunnit börja må illa av allt kaffe, ingen mat och hunger. Nej, skärpning Anna!

Nej, nu har jag inte längre tid att sitta här, ska lägga Sagan i vagnen och gå en sväng.
Vi höres senare :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0