Forsätt nu att läsa!

Tjaba!


Fortsätt att läsa min blogg, även om jag är tråkig vissa dagar.
Jag lovar, jag är inte alltid tråkig :)

Jag är så jädra glad att det faktiskt klickar in rätt så många här varje dag, det är superkul att mitt liv är så pass intressant att ni vill läsa om det! Ni är faktiskt guld värda och gör mitt liv lite roligare genom er närvaro!
Era kommentarer och att ni lägger ner lite av er tid på att klicka in här är superroligt!
Tack för det :)

Gud, vad jobbigt! Jag blev precis på ungefär 2 sekunder så hungrig att magen började värka.. Vad skumt!
Klockan är ju bara halv 2, och så känslig brukar jag inte vara.. Kanske är det för att jag ätit så mycket under de senaste dagarna? Magen hann vänja sig, och är nu ekande tom. Så är det nog!
Men den kan vara tom, jag har ätit FÖR mycket de senaste dagarna så nu är det dags att börja tänka till igen.
Ligger och växlar emellan 59-60 kg hela tiden och vill juverkligen gå ner till 55 kg, så då krävs det skärpning från mitt håll! Mera motion, och så måste jag tänka på när och vad jag äter!
Skulle nog behöva lite motivation! Någon som håller koll på mig eller så.. För jag är en riktigt slarver.
Jag orkar oftast inte röra på mig mer än nödvändigt, och gillar att äta goda saker som går fort att göra. Kanske är det för att jag alltid känner mig som om jag har tusen saker att göra?
Sagas mat är jag däremot noga med, hon ska äta nyttigt och helst ekologiskt. Inte några sötsaker eller söta drycker! Nej, hon ska få en nyttig start på livet.
Det kommer nog att bli bra när Saga blir mer medveten om vad jag äter för då ska jag aldrig äta sådant som hon inte får äta eller dricka framför henne. Rätt ska vara rätt!

Ska sjappa iväg och käka nu, sedan blir det möte och sedan kusin!
Älskar fullspäckade dagar :)

Ha det bäst!
Krams!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jag tycker inte du behöver gå ner nåt, du är jättefin som du redan är! Men be nån attt hålla kolll på dig, Danne kanske eller Sophia? Stöttning är alltid bra för motivationen! Lycka till med detta alltså!



Det här med Saga är jättebra! Du är så duktig så duktig! Hon kunde inte ha en bättre mamma!



( Hoppas jag blir lika duktig när det väl beger sig. Det återstår att se. )



Se nu till att ha en underbar dag vännen! Och glöm inte att du är en underbar människa på alla sätt!



Jag sjappar runt fem i eftermiddag så hörs vi inte senare så imorgon!



Kramar

2010-08-25 @ 14:06:22
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag läser! :) Jag skulle tagit med dig på promenader om jag bott lite närmare. Jag gillar också att äta goda saker, är typ sugen på sött jämnt! Men man får ha lite disciplin på sig själv... Bra att du inte ger Saga nånting sött, små barn behöver inte det. Dessutom så blir dom ju typ bara hyperaktiva om dom får det? och hål i tänderna så lika bra utan :P



Kramar

2010-08-25 @ 15:04:25
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: sandra

Ännu en gang ursäkta mig för att jag är sa dalig pa och kommentera.... men läser gör jag ;)



JAg har hört att man ska dricka ett glas mjölk innan varje maltid, da orkar man inte äta sa mycket och det hjälper till och jobba bort kilona. men om det verkligen hjälper det vet jag inte ;p



ta han dom dig!

2010-08-25 @ 15:40:02
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefin blogg. Ska kika in här fler gånger! =)

2010-08-25 @ 18:11:23
URL: http://thereserunbom.blogg.se/
Postat av: jocy

du har tur du har i alla fall några som besöker din blogg,haha! jag e nog tråkig. :P



Hur är det me dig annars?

2010-08-25 @ 19:36:34
URL: http://jocypocy.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Du är inte alltid tråkig??



Du är ju ALDRIG tråkig! Du är väldigt rolig av dig när du väl lägger den sidan till!

2010-08-25 @ 21:36:48
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Åh nej det var verkligen inte så jag menade!



Du är en rolig människa! Varje gång vi snackar får du ju mig att skratta av nåt. Eller hur?



Kramar

2010-08-25 @ 22:22:05
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: my

tack för att du kollade min blogg och de här e jätta fin blogg:):D

2010-08-27 @ 09:41:22
URL: http://mysanrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0