Ett inlägg kanske?

Hejhopp - Inlägg 689.


Har hittat lite nya favoritbloggar under den senaste veckan(som förövrigt varit min bästa statstiksmässigt) och jag tänkte faktiskt tipsa om dem nu.
Den första är Classy - Skriven av en kaxig brud på 21 år, som med sin pojkvän väntar deras första barn som är beräknat att komma i november. Classy, som egentligen heter Natahlie är en öppen och som jag redan nämnde en kaxig tjej som skriver om det som faller henne in! Mycket läsvärd :)

Nästa blogg är Ilda, en 21 år gammal tjej som väntsar sitt första barn. Hon går igenom graviditeten ensam och kommer sedan att vara en ensamstående mamma åt sin lilla Amilia som är beräknad att komma den 24 augusti(samma dag som jag fyller år :)). Beundrar hennes styrka och läser hennes blogg varje dag!

Nästa på min tipslista är Lady Dahmer - En provocerande småbarns morsa som hela tiden testar gränserna för vad som är "normalt" Hon beskriver sig själv med dessa ord "Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.  Jag provocerar! Inspirerar! En arrogant och kontroversiell FEMINIST!" - En underbar blogg där du hittar kontroversiella åsikter och en massa jävlar anamma!

Japp! Det var mina tips för idag, tre bra bloggar som jag just börjat att följa :)
Tipsa gärna mig om era favoritbloggar(och ja, det får vara era egna) så kanske
jag hittar fler favoriter!



Puss på er!



Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Så lite så :)

2010-08-14 @ 17:14:08
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Bra ju och ett tips är att du får ju tips om min Blogg, och du ska ju va stolt, du är ju med och desingar na! Kramar!

2010-08-14 @ 18:00:30
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hej hej! Nyfiken... Hur hittade du min blogg, var det via en sökmotor eller nåt annat?? =) Min lillsyster har precis träffat en supergullig kille som bor i Sundsvall så nu åker hon dit jämt och ständigt. Verkar vara en mysig stad! Du har en väldigt söt dotter! Vackert namn oxå. =) Ta hand om dig och din fina tös! Vänliga hälsningar / Heidi

2010-08-14 @ 18:26:06
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Ilda - Blivande Mamma

Ja, ska dom vara sånna idioter så ärman ju hellre ensam än har dem vid sidan av som gör allt bara jobbigare!



Du är stark gumman som klarat dig så pass bra. Som du säger även fast han var där så var du ensam. Du fick ju klara graviditeten ensam plus honom, det e tufft!



Men klarar man detta så klarar man fan av allting!

2010-08-14 @ 20:28:40
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Ilda - Blivande Mamma

Söt du e gumman! Vad roligt att du tycker om min blogg ^^

Läser din precis lika mycket som du läser min =)

Kram på dig och Saga!

2010-08-14 @ 20:30:17
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0