Ett år äldre and back in bussiness!

Tja!


Sitter här och är piggare, sov som en kratta inatt men eftersom Andreas tog Saga en stund imorse och jag hann sova ikapp ca 2 timmar innan jag vaknade av att Saga lyssnade på musik och dansade med sin pappa brevid mig.
Det är så mysigt att vakna till hennes glada skratt och busiga blick. Min älskade underbara unge!

Idag ska jag med Danne på ett möte, och sedan till min älskade kusin för en kopp kaffe.
Ungefär så ser dagen ut. Måste också hinna bada Mille.. Han ser just nu ut som en riktigt lurvtuss och behöver snyggas till inför helgen. Även Sessan min ska badas men henne tar jag på torsdag eftersom hon är ställd för ca 1 månad sedan och därmed är ganska fräsch! Mille däremot är inte riktigt badad sedan stan brann och behöver badas två gånger innan helgen. Så det är dagens måste!

Bada, bada, bada Milton!

Sedan så ska jag faktiskt rota reda på lite nya bra recept åt er.
Tänkte fixa fram lite ra ecept på bakverk och på goda mumsiga maträtter!
Så håll ut, det kommer bra recept.

Återkommer senare, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Låter underbart min fina vän!

2010-08-25 @ 13:01:00
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Aw coolt, när var detta? Han är ju nästan lika gammal som jag.

2010-08-25 @ 13:08:47
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0