Ett antal timmar.

Hej - Inlägg 654.


Det blev några timmar på stan med syrran, Danne och min kusin Natta.
Vi satt på Coffee House i ett flertal timmar och snackade skit. Jag körde en klassiker och åt en vegetarisk sallad till lunch, och till det drack jag såklart en soft ice drink. Mumsigt värre!
Saga somnade rätt så snabbt och sov sig igenon större delen av fika stunden, hon vaknade först då vi gick till bilen för att fara hem. Fast innan hon somnade hann hon med att mysa med Natta och skrika lite i famnen på moster Therese, hehe. Goungen min!
Hon har ett jädra humör när hon vill, är hon på lite dåligt humör eller är trött får bara jag ta på henne. Andra som försöker slår hon bara bort och så blänger hon argt.
Nog om det nu.

Jag fick ett infall igår.
Så nu har jag klippt mig och färgat håret!
Hur?
Ja, kom och umgås så får ni se.. Eller ja, jag kan komma till er med såklart ;)
Ibland är det skönt med en förändring och jag känner mig nöjd.




Puss!


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Men åh, du måste ju knäppa kort! Jag som säkert många andra vill ju se hur du ser ut i den nya frisyren ;)



Du menar ovanför texten om dig själv och typ i slutet av inläggen? I headern står ju inte ditt namn.

Det går isf att ordna, nemas problemas :)



Tack, ja ringarna är graverade även på insidan. Där står våra riktiga namn och även datum.



Kramar!

2010-08-03 @ 20:00:48
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0