Det här med spel.

Hejsan!


Bingo!

Ja, det är ett ord som man gärna vill höra. Jag älskade när jag var liten att spela bingolotto, vi satt här hemma med en egen lott och var alldeles ivriga över att vi kanske kunde vinna 100 kr. Det var mycket pengar för en 7-åring, och jag skulle faktiskt än idag bli glad för 100 kr.
Just nu så spelar jag inget spel, fastän det kryllar av spel där ute!
Det finns säkert fler bingosidor än vad det finns bloggsidor, och en hel del personer
har det idag som ett intresse att spela just b ingo.
Själv så har jag nog otur i spel och just av den anledningen så spelar jag knappt, men om min tur en dag skulle vända så skulle jag med största sannolikhet börja spela bingo, just för det chansen att vinna lite pengar.
Just nu är ju som jag nämnde Bingo på nätet det som är inne och det finns otroligt många sidor, där man kan testa lyckan! Jag som inte spelar vet knappt av vad sidorna heter eller
vilka som är bäst, men ni mina läsare kanske vet?
Finns det någon utav er som brukar spela bingo på nätet?
Vinner ni någonsin?
Och framför allt, är det roligt?

Blir ni fast spelet?

Det skulle jag verkligen bli! Jag skulle antagligen spela hur länge som helst, och tappa tiden.
Jag gör väldigt lätt det då jag har roligt och när man har roligt så springer tiden iväg!
Egentligen så skulle jag kunna tipsa er om en massa bingosidor, men istället för att göra det så behöver ni bara klicka på ordet bingo, så kommer ni till Bingosidan, som är en Svensk guide till bingo spel på nätet.
Här hittar du det mesta om bingospel, och dylikt.
Allt som jag inte kan berätta till exempel!

Om ni kikar in där, och klickar er vidare till något spel så hoppas jag att ni får ropa:
Bingo!







Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Spel har aldrig varit min grej. Jag har bara spelat bort alla pengar jag haft, så jag har helt slutat att spela. Hehe förutom ibland ettt bilspel i en arkadhall, men det är ju inte alls samma sak. Och krigsspel, jag vet att det är sjukt, men jag älskar krigsspel.

2010-08-30 @ 23:03:25
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja dom va verkligen jätte fina :)

2010-08-31 @ 00:10:55
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0