Det händer bara på film..

Hej!


Han svänger runt, mötts av 20 - 30 monster(i detta fall orcher) svingar med håret, stirrar på dem med en intensiv blick, han blå ögon glittrar i solen som lite snyggt ligger i motljus. Han går framåt mot horden av läskiga monster på ett svassande sexigt sätt, nu ska här dödas. Men först måste han bara rätta till håret, kolla så att skäggstubben är tillräckligt sexig och ställa till sig riktigt riktigt snyggt.

.. Det händer bara på film!

Såg en del ur Sagan om ringen igår, och just då jag låg och tittade så skulle Aragorn(Viggo Mortensen) slåss. Och när ag låg där och såg, så slog det mig hur otroligt översexigt han spelade. Han står kanske inför döden, och tar sig faktiskt tid till allt detta som jag beskrev ovan. Och visst är det knas?
Detta händer verkligen bara på film, och jo! Det finns ju inte sådana monster på riktigt, men ändå.
Det såg så jädra lustigt ut, när han svassade fram där!


Viggo(aragorn) lika sexig som vanligt.


Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Älskar den filmserien och ännu mer böckerna! En av de få böckre jag faktiskt läst! De kommer ju snart i 3D, jag längtar!

2010-08-21 @ 10:57:36
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0