Det blev inga skor.

Hejsan!



Det blev inga skor igår, vi for ut och kikade men inget utav paren föll oss i smaken så det fick vara.
Det var bara H&M som hade hyfsade skor i rätt storlek och de skor jag ville ha till henne fanns inte i hennes storlek så det fick vara. Ska idag sätta mig och leta på internet istället, och hoppas på bättre lycka.
Sedan så har jag fått en vinnare utav vagnarna!
Tror att det bara var en läsare som höll med mig om att den vagnen var finast och det var Annika.

Ja, här är iaf vinnaren!



Jag älskar färgen, och tror faktiskt att det är därför det blev den ^^


Ska leta skor nu men återkommer senare!


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Angående I en annan del av Köping:



Det är inte menat som förnedring och ja det är ju för jävligt om de gör det. Jag tycker det är intressant, att få se hur de lever.



Angeånde osmakligt:



Det gör det inte mer rätt att bete sig sådär! Jag hoppas han får nåt straff för sitt tilltag. Inte bara av lagens sida utan även klubbarna för att visa att det inte är accepterat att göra så!



Ja visst är den videon så UNDERBAR!



(Du kommenterade aldrig Melissa... why?)

2010-08-22 @ 11:37:03
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Jao om osmakligt, Frölunda och dess största rival Färjestad håller INT på så! Va fan man får veta lite hyfs!

2010-08-22 @ 11:43:18
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

riktigt snygg vagn :)

2010-08-27 @ 17:00:08
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0