Äsch.

Hej - Inlägg 656.


Äsch, vet ni vad?
Jag orkar inte ens blogga, är på dåligt humör. Fast nej, det lät fel.
Jag är inte arg, jag är liksom uppgiven, trött och bara ja.. Trött.
Det känns återigen som så många andra gånger som om jag springer in i en vägg.
Som om jag föröker och försöker, men inget händer. Vad jag än gör, hur mycket jag än bevisar så duger det inte.
Det känns fel att det bara är jag som ska stå för bevisen, jag är less på det.

Det liksom ringer i mitt huvud, ord, bilder, händelser som fått ta plats och som sårat.
Jag låter dem fortfarande ta plats och kanske är det fel?

Det är alltid så.


"Lät du henne komma närmre
var hon vackrare än mig
det finns dagar som jag tänker
mer på henne än på dig
jag går bredvid men halkar efter
jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken
men det är inte mig du ser
den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut
"
Melissa Horn - 2009



Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Men lilla vän, vad har hänt? tröstkram

2010-08-04 @ 13:00:37
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0