Är less på att undra.

Hej.


Jag vet att jag skrev att jag inte skulle blogga, men jag gör det ändå.
Jag har tråkigt och sitter och funderar för mig själv. Jag är så jävla less på att undra!
less på att behöva vara orolig, så less på att gå runt och tro saker.
Det tär på mig, och gör mig väldigt trött. Trött i själen och trött i huvudet.

Jag är så less på att undra. Förstår ingen det!
Jag vill bara skrika, hoppa och slå.. Jag vill verkligen inte fundera, eller misstro.
Fan.. Jag sa till mig själv att släppa det, men jag kan inte. Jag litar inte på dig.
Jag tror inte på dig, jag älskar dig..


Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

jaha, ja det kan nog kanske vara därför. såg inlägget om det du hade skrivit om sagas pappa , tänkte träffar han henne eller har ni brutit kontakten helt? du behöver inte svara på den frågan om du inte vill :) är bara lite nyfiken, för jag vill ha ensam vårdnad om min son eftersom jag och pappan inte är tillsammans men kräver jag ensam så går de till domstolen och där vill jag inte hamna.

2010-08-27 @ 22:29:08
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Jag vet inte vad jag ska skriva eller säga. Men ett STORT hjärta ♥ och en stor Kram hoppas jag hjälper ........



tack fina du!

2010-08-28 @ 02:25:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

tröstkrama

2010-08-28 @ 10:54:46
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0