Ystad.

Hello - Inlägg 520.


Kom bara för en liten stund sedan hem ifrån Ystad, där jag träffade min Linda.
Vi hade sjukt roligt och höll stundtals på att garva ihjäl oss..
Självklart så ska vi ses mera medan jag är här, och då ha lika roligt :)

Linda skjutsade mig till tåget och for sedan iväg och hämtade sin fritös, som tydligen var lite gring över att hon var sen, haha! Men det får minsann fritösen ta, när norrläningen kommer på besök.
Så det så!

Ska lägga ner bloggandet för ikväll nu, en längre update kommer i möra.
Ha det gött nu mina vänner så höres vi något!


//Anna


Kommentarer
Postat av: sanna

härlig och höra! själv sliter jag med att försöka komma upp på morgonen så jag får njuta av solen lite, har vänt på dygnet det senaste.... halvåret! haha Men det går rätt bra så! Så attans trött bara, antar att et inte blir mycket sömn med en liten?

2010-04-23 @ 01:43:50
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0