Vilken är den bästa Idolaudition någonsin?

Hello - Inlägg 513.



Satt igår medan jag vakade över Tösen och kollade på en Idol dvd, där de visar det bästa och sämsta från alla säsongerna. Och då slog mig tanken. Vilken är den bästa idolaudtion i Sverige genom tiderna?
Jag kan helt omöjligt välja en men vill endå dela med mig av vad jag tycker.. Så här kommer det!
De 7 bästa svenska idolauditionerna!

Mariette Hansson - Lies Beyond 2009
 

Daniel Karlsson - Unchained Melody 2007



Sam Hagbert - I'm learning to fly 2007



Anna Bergendahl - Have a Heart 2008



Calle Kristiansson - Walking in Memphis 2009



Daniela Breivik - When you believe 2009.




Jon Sindenius - Egen låt(titel okänd) 2009



Där har ni mina favoriter, jag kunde verkligen inte välja en och har säkert missat ett flertal.
Men ja. Här har ni nog det som jag tycker är det bästa av det bästa!
Skulle nästan kunna säga att  min favorit är Mariette eller Daniela, men känner mig inte riktigt säker så alla dessa auditions är mina favoriter.









VILKEN ÄR ENLIGT ER DEN BÄSTA IDOLAUDITION NI SETT?






Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Jo, lätt, Mariette Hanssons var helt klart bäst anser jag!

2010-04-16 @ 00:45:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: sanna

men oj, nu fick du mig nästan att börja gråta. Det är nog det snällaste någon har sagt till mig, tack så jätte mycket för de orden! :)



är allt bra med dig annars? super mysig blogg du har.

bäst i idol någontin är lars eriksson, han är helt otroligt. Har faktiskt gjort en intervju med honom! :)

2010-04-16 @ 01:39:26
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: stina

Jon, helt klart!

2010-04-16 @ 01:52:02
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0