Vad säger man?

Hello - Inlägg 517.


Bloggar från ett regnigt Malmö, sitter i sängen med Saga bredvid mig och filosoferar.
Vi har det väldigt bra här, väldigt bra. Det är nästan så att det inte kan bli bättre.
Det enda som saknas är 3 små underbaringar som sitter i Sundsvall.
Jo, mina hundar såklart.. Jag saknar dem, men jag vet ju att de har det jättebra med sina vovvevakter!
Måste passa på att tacka er, alltså mina vovvevakter för att ni ställer upp!
Tack, tack, tack!

Sådär, åter till själva Skånegrejen.
Vi åkte tåg hela måndagen, det gick hur bra som helst även om båda bytena blev lite stressiga.
Man får ju tacka gudarna för snälla danskar, småbarnsföräldrar och starka konduktörer.
Vi kom fram vid 10 i 7, och vär sådär lagomt trötta.
Vi traskade hem till hjärtat, genom stora skogar och uppför branta backar.. Haha.. Or not!
Det finns inga backar här.. Och ingen skog heller!

Sedan blir jag alldeles stum, jag vet inte vad jag ska skriva. Man kan ju säga såhär.
Jag är sjukt glad att jag for ner, mitt underbara hjärta är precis så underbar som jag trodde att han skulle vara och jag vill inte åka hem! Men hem måste vi ju. Vi har på tok för myket därhemma och så är det ibland.
Tråkigt men sant.
Bloggar mer senare, för nu orkar jg inte skriva mera :P




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Amen hjärtat ska du lämna?? Inte nu väl??? :'(

Det här är som du säger lika underbart som vi hoppats på!!! Tycker om dig o Sagis <3 Pusspusspuss

2010-04-21 @ 11:21:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: sandra

Roligt o höra att du har det bra och trivs. Du kanske hamnar i Malmö?! Da kommer jag och hälsar pa, lite närmare än sundsvall här ifran =)



Tänker pa dig!



kraamar i massor



2010-04-21 @ 13:58:56
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0