Tråk.

Hallå -Inlägg 518.

Hittade den här listan hos Madicken, och eftersom jag har så tråkigt gör jag den.



Vad heter du? Anna
Hur gammal är du? 21 år.
Är du singel? Nej.
Vad har du för läggning? Bisexuell!
Har du haft sex? Haha, joo. Jag har ju visst en dotter..
.. Med hur många om svaret var ja? 10.

Vad heter din blogg? Ja, det står däruppe. Bara att kika :P
Vad bloggar du om? Livet.
Har du någonsin fått en hatkommentar? Nopps.
Hur många unika besökare har du om dagen? Mellan 25 -30.
Vad är ditt besöksrekord? Typ 150.. Eller nått.
Ligger du på en topplista? Nopps.
Favoritblogg? Min(läser den vaaarje dag),Mamma Melissa & Spiderchick.

Lägg ut en bild på dig själv! Jajaa! Jag gört!



Nu ska jag leta fler listor!
Haha, har såå tråk.



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så himla mycket, vad glad jag blie! Din kommentarvärmer mig så otroligt, otroligt mycket.

Som du sa, det har vart tabu, men nu ska det lösas upp! Tänker ha min lilla del i det där. Ingen ska behöva skämmas. Jag menar, vissa självskadebeteende syns inte. Droger tillexempel.

Ja

Men tack, oxh ha det bra! Fin blogg föresten. Du är en stark ensam mamma ser jag. Kram!

2010-04-21 @ 23:14:32
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Ja det kanske läker.. Har saker som är över 6 år gamla som inte har "läkt" ännu. Men ja, det kanske kommer! dessutom har jag tyckt undan väldigt mycket. Så ja..



Ja jag hoppas folk ser på rätt sätt. Verkligen!

Klart du får länka vännen :)

kram kram!

2010-04-22 @ 08:46:18
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0