Till Saga - 6 mån, 2 veckor och 4 dagar.

Hej älskling!


Nu var det superlänge sedan jag skrev till dig.
Tror att jag skrev senast då du var 5 månader senast och då blir det ju snart 2 månader sedan!
Och det min det min lilla gounge är ett tag sedan. Men nu är jag här igen och ska berätta för dig om vad som hänt på sistonde :)

Jag har inte berätta för dig om alla resor du gjort ju!
Jo, du är en ganska berest unge du! Du har varit i Örebro, Stockholm, Gävle, Ramundberget(fjällen, du vet), Malmö och Ystad! Och längre fram så ska vi även till Marocko! Fast det är inte fören du är strax över 1 år gammal, men endå. Du är väldigt berest!
Just nu när jag skriver så är vi i Malmö och hälsar på mammas hjärta.
Så nu har du fått en ny kompis också! Du är ett riktigt charmtroll och verkar gilla de flesta.
Jag tror att du kommer att ha mååånga vänner under din uppväxt.
På tåget hit så charmade du ALLA!
Du pratade med alla du såg och var bara tvungen att le emot alla :)
Mammas lilla gofis!

Sedan så är du ännu mer på väg att krypa, du står ganska ofta på knä och försöker att ta dig framåt.
Men en så länge räcker inte balansen till. Men du kämpar på endå!
Snart så!

Sedan så är jag ännu mer övertygad om att du kan prata! För härom veckan så drog du Carinas hund Dregen i svansen och sa "vovve". Strax därefter så gick Dregen förbi dig, och då sa du det igen :)
Och några veckor före det så var jag och Linda övertygad om att du sa "mamma"!
Haha, så vem vet.. Kanske kan du säga lite ord i denna tidiga ålder.
Mamma tror iaf det :)

Sedan så har du fått mera sprutor, och du var superduper duktig igen.
Du blev lite ledsen men tystnade snabbt då vi pussades och kramades.
Du har också blivit rätt så tung, när vi var på bvc då du var ca 6 månader vägde du över 6 kg.
Och jag kan tänka mig att du väger runt 7 kg nu :)
Så du är nu en stor liten tjej!



Du testar din första klocka, och ser ganska nöjd ut :)




Älskar dig
//Din mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0