Tidigare inlägg.

Hejsan - Inlägg 523.


Satt förut och kikade på två utav mina gamla inlägg, mina två inlägg om missbrukare
och blir nu såhär ett tag senare ganska häpen över de starka reaktionerna jag fick på dem.
För nu när jag läser dem så är de ganska harmlösa.. Speciellt de andra inlägget.
Jag tycker verkligen inte att jag skriver illa om någon person utan jag tycker att jag på ett
 ganska bra sätt framför mina åsikter. Vet inte alls varför det blev så tokigt.
Själv så ser jag inget fel med inläggen. Kanske så var det ett känsligt ämne för vissa?
Jag vet inte. Men, jaja.
Jag står iaf för det jag skrivit och har idag samma åsikter, trots att jag nu har en vän som hamnat i missbruk.
Jag anser fortfarande att man väljer sin egna väg, och jag anser också att det tuffa jobbet med att ta sig ur sitt missbruk är missbrukaren egna jobb. Jag tycker att nyktra missbrukare är stark, men kommer inte att klappa dem på axeln och prisa dem för att de tagit ett smart steg i livet och faktiskt slutat.
Och detta trots att en av mina vänner nu är missbrukare. Så att jag verkligen står för mina åsikter, ja det kan man vara säker på. Även om livet ibland bryter av i konstiga vägar och våra åsikter ställs på sin spets så känner jag mig väldigt trygg i det jag tycker och känner.


.Sometimes life breaks in mysterious ways.

Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hon är 7 månader den 7 Maj. ;) Så den 7oktiber föddes hon. :D Din lilla tjej då? =D

2010-04-26 @ 11:01:16
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0