Söndag.Måndag.Skåne.

Hejsan - Inlägg 516.



Idag är det söndag, och imorgon är det måndag. Och vad ska vi göra då?
Jo, jag och min lilla dotter åker till Skåne!
Jag vet att jag inte bloggat om det och jag vet faktiskt inte varför.. Det har bara inte blivit!
Men ja vi ska iaf till Skåne och träffa mitt hjärta :)
Jag har suttit och längtat och längtat ända sedan resan blev bokad, och så nu äntligen i morgon är det dags att fara. Kan ju faktiskt erkänna att jag är lite nervös.. Det är inte riktigt likt mig att göra sånt här.
Jag gör fakiskt inte sånt här. Ni vet.. Träffar folk. Haha!
Vad sjukt det där lät.. Klart jag träffar folk, men inte folk jag inte känner. Fast hjärtat känns det ju som om jag känner. Men ja. Resten av de där personerna som man kanske råkar träffa i Skåne känner jag ju inte.
Och ja, jag är ju en aning muppig. Har bloggat om det för, och för er som undrar så finns det inlägget såklart att läsa här!
Men ja, biljette är betald och jag väljer att gå emot mina rädslor och faktiskt åka.
Och jag är helt övertygad om att jag inte kommer att ångra mig alls! Jag tror faktiskt att det kommer att bli ganska så underbart i det där jäkla plattlandet..


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Linda

Åja, mig känner du väl? :O

2010-04-18 @ 23:47:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: sandra

Önskar dig en jätte fin och mysig resa till Skane!

Kraaamar i massor

2010-04-19 @ 09:13:59
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0