Snabbt Inlägg.

Hello - Inlägg 521.


Har inte blogå mycket de senaste dagarna, detta beror helt enkelt på att jag inte orkat.
Och ibland är det så också :)
Ni fina läsare som endå klickar er in här dag efter dag är helt underbara och ni ska veta att jag uppskatar att ni tar er tiden. Jag älskar att blogga och jag älskar att ni läser det jag skrivit.

Så, vad har jag nu att skriva idag?
Inte så mycket faktiskt. Jag är kvar i Skåneland, har äntligen träffat min underbara Linda som nämnde i inlägget nedanför. Vi hade det helt underbart! Snacka om skrattfest..
Har ni testat chatroulette någon gång?
Inte? Men gört!
Man kan ha riktigt riktigt roligt! Får bara varna för en hel del snoppar.. Haha!
Men utöver snopparna och alla de killarna som ber dig visa "boobisarna" är det sketaroligt.
Jag och Linda snackade med några tyskar, turkar och en finne!
Och fasiken vad vi skrattade åt vissa av dem. Helt sinnes!
Sååå rooooligt! Try it!
Men, se till att ha både cam och mic. Det blir bäst då.

Vad har jag mer gjort?
Har ju såklart varit med hjärtat, det är ju därför vi är här.
Och vad har då vi gjort? Inte sådär jättemycket, måste nog svaret bli.
Vi har varit runt lite i Malmö, och sådär. Annars så har vi mest tagit det lugnt och umgåtts.

Äsch, nu ska jag sluta skriva här. Vi ska se film och ni får ha det bra!




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0